maandag, juni 18

Smoothielicious

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Een kleine healthobsessie is geen wereldramp, mag ik denk ik wel stellen. Het houdt misschien in dat ik vierentwintig uur lang, zeven dagen per week ergens in mijn achterhoofd bezig blijf met een gezond lijf, waar gezond eten en genoeg sporten bijhoort, het levert wel deze heerlijke smoothie op.

Nodig (voor twee van deze kleine glaasjes):
  • Twee perssinaasappels
  • Zes (middelmatige) aardbeien
  • Een klein scheutje melk
  • Twee lepels crunched ijs  
Het is het lekkerst als alles koud is, ik heb een de sinaasappels en de aardbeien voor gebruik even een halfuurtje in de vriezer gelegd. Eerst het ijs crunchen (kan in principe gewoon met de blender), even tegen smelten in de vriezer leggen, de sinaasappels en aardbeien mixer om vervolgens de melk er ook nog doorheen te mixen. Alles in de glazen gieten, vervolgens het gecrunchte ijs eraan toevoegen, et voilà!

1 opmerking:

  1. ziet er heeeerlijk uit! als het lekker weer is ga ik hem zeker uitproberen! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!