zondag, januari 13


De kerstvakantie is voorbij, de feestkilo's moeten eraf, de onvoldoendes moeten opgehaald worden met behulp van de toetsweek die eraan zit te komen en er moet gespaard worden voor de komende zomervakantie - een drukte van jewelste, kan ik wel zeggen. Ik ben blij als de toetsweek erop zit! Ik heb mijn hardlopen nu een paar weken weer opgepakt en vandaag rende ik mijn record in mijn hele hardloopperiode (met het intensief rennen van twee jaar terug erbij dus). De 3K tikte ik in ongeveer 17 minuten en 30 seconden aan, in die 5K krijg ik steeds meer vertrouwen! Daarnaast ben ik nu een week bezig met gezond eten, wat inhoud: geen vet eten, ongezonde koolhydraten of suikers en niet meer dan 1400 calorieën per dag. Een eetdagboek houd ik bij als een steuntje in de rug, maar daarover vast een keer meer. Hardlopen doe ik natuurlijk niet elke dag, 10 minuutjes hoelahoep op de Wii en een paar minuten boksen per dag zorgen er voor dat ik sowieso elke dag een kwartiertje cardo doe. In vijf dagen was ik bijna een halve kilo kwijt, als dat geen motivatie is voor dat platte bikinibuikje in de zomer! 

 De eerste dagen gingen nog vrij makkelijk, maar ik merk dat als ik een hele dag thuis ben, in het weekend, en er een zak chips op het aanrecht staat cravings toch een beetje dichterbij komen. Daarom, motivatie! 

Image Hosted by ImageShack.us

1 opmerking:

  1. Succes!! Je gaat de goede kant op volgens je planning iig ;) En hoe ging je toetsweek? x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!