vrijdag, april 26

Heading off

Heading off to Denmark!

Morgen rond deze tijd zit ik lekker in de auto mijn uitgaansroes uit te slapen van de LSD van onze school. Het is nog steeds niet mijn eigen LSD, maar een feestje in de plaatselijke discotheek op deze dag wil ik nooit missen! Slapen wordt het amper, want rond klokslag zes uur zit ik alweer in de auto naar Denemarken! Met het gezin gaan we lekker even een weekje naar het buitenland, uitwaaien aan zee en naar Kopenhagen. Ik heb er ontzettend veel zin in en ben ook reuze benieuwd naar Denemarken! Tot over een week!

Leuk om te zien dat er steeds meer mensen Avocanut bezoeken! Wisten jullie al dat ik niet alleen via blogger te volgen ben, maar ook via bloglovin'? Via deze link ben ik gemakkelijk te volgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!