donderdag, mei 2

Hardlooptracks

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Onze Deense bungalow ligt op nog geen twee kilometer afstand van een prachtig strand en laat dat nou voor mij de ultieme motivatie zijn om te gaan hardlopen: een mooie omgeving, met - niet minder belangrijk - mooi weer. In de afgelopen vier dagen heb ik inmiddels drie keer mijn hardloopschoenen aangetrokken voor sessies van 2 x 5 en 1 x 6 kilometer - bijna onafgebroken (de stapel keien die ik moest trotseren om het strand op te komen waren niet bepaald behardloopbaar, en ja, laten we aannemen dat dat vanaf nu een woord is). Misschien nog wel belangrijker voor mij om een lekker rondje te kunnen rennen: goede muziek. Goede hardloopmuziek mag voor menigeen dan een variatie aan pump-up-the-volume-beats zijn, ik geniet naast dit genre ook genoeg van relaxte melodieën, die het hardlopen - en dan zeker in het geval van lopen langs de kust - een stuk aangenamer kunnen worden.

Favorieten du moment zijn:
- You fuckin' did it (live version) - Jason Mraz Jason Mraz mag dan meer een artiest van het relaxte genre zijn, deze tekst laat je zeker wat harder lopen.
-
Don't let me fall - B.O.B.
- Boys and girls - Pixie Lott
- Cold war - Janelle Monae
- Forever is over - The Saturdays zorgt voor mij voor een dramatisch gevoel waardoor ik sneller ga lopen (echt waar!)
-
Starz  in their eyes - Just Jack is nadat ik hem in mijn podcast training van de Atletiekunie kreeg niet meer uit mijn workout playlist weg te denken.
- I Like - Keri Hilson
- Lessons in Love - Kaskade ft. Neon Trees
- Sun in my pocket - Locnville
- Nothing inside - Sander van Doorn & Mayaeni
- One day/ Reckoning Song - Asaf Aidan & the Mojos
- Open Happiness - Cee Lo Green and various artists
- Pon de Replay - Rihanna
- Mistery Repeats - Pet philly & Perquisite
- She Wolf - David Guetta ft. Sia 

6 opmerkingen:

  1. Oeehw dat lijstje ga ik even bookmarken, want ik ben altijd op zoek naar leuke loop muziek! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. + kan het zijn dat je bloglovin verijst naar een oud blog adres? Laatste post via bloglovin waar ik op uit kom vanuit het zij menu is van mei 2012

    + wanneer je de codes om te commenten uitzet, zal ik wellicht vaker reageren, want ik kan meestal die codes niet goed lezen en dan denk ik altijd 'laat maar'

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar wanneer ik in je menu rechts klik, kom ik nog steeds op de bloglovin van fourpresses! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is inderdaad een motivatie om* hard te lopen! En dank je wel voor het delen van deze liedjes, ga ze gelijk even downloaden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke liedjes! Ik vind shots van lmfao perfect voor de laatste kilometers als je er helemaal doorheen zit!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!