zaterdag, mei 11

New in: Zara pumps

Image Hosted by ImageShack.us

Toen ik ze een tijdje geleden voor het eerst op de site zag staan wist ik het al: deze moet ik hebben. Ik heb een bruiloft in juli, en het jurkje dat ik wilde dragen was ook al gespot bij de Zara. Deze zouden er perfect bij staan. Goed, zo gezegd, zo gekocht, want anderhalf maand later zijn ze in mijn bezit - evenals het jurkje waar ik binnenkort nog een post aan zal wijden. De hak spiegelt écht zoals je ziet en hoewel ze er heel oncomfortabel en vrij hoog uitzien, valt het met het lopen allemaal wel mee. Zijn ze niet prachtig? Zara, €40

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

9 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!