dinsdag, juli 9

Relaxing in Cambridge

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Van Cambridge wist ik eigenlijk niet meer dan dat het een universiteitsstad was: ik had er nooit van van gezien of gehoord. Toen ik hoorde dat we de stad gingen bezoeken had ik me er dus ook totaal geen beeld bij, maar wat is het prachtig! We zijn op een punter-rondvaart geweest over het riviertje dat je langs allerlei mooie bruggen en colleges leidt. 's Middags kregen we de tijd om te winkelen en voor onszelf te eten: onder andere de Primark, New Look en Superdry gunden we een bezoekje. Het was warm en zelfs een beetje benauwd, dus lekker buiten zitten was heerlijk. Dit deden we dan ook toen we 's avonds bij een restaurantje neerstreken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!