vrijdag, augustus 16

Zeilen op het Serre-Ponçon

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Een paar jaar eerder ben ik er ook geweest, maar in mijn herinneringen was het lac de Serre-Ponçon veel minder indrukwekkend dan dat ik het nu vond. Midden in de Alpen, groot, helderblauw. Toen we besloten dat we er een middagje op gingen zeilen kon mijn dag dan ook niet meer stuk: zeilen wilde ik sinds mijn zeilkamp van vorig jaar al weer een keertje doen en dat het dit keer met de heerlijkheid van zon, dertig graden en een briesje was maakte het alleen maar leuker! Zwemmen hebben we helaas niet gedaan, maar ik was er zo ingesprongen.

6 opmerkingen:

  1. Wauw dat ziet er heerlijk en prachtig uit. Alleen jammer dat het nu minder indrukwekkend was!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie foto's heb je gemaakt! Ik hou ook van zeilen :).

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw heel mooi! Word er jaloers van! Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er geweldig uit!

    xxx
    Anouk
    www.stylememories.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooie foto's! X Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!