maandag, oktober 7

Stijl icoon: Olivia Palermo


Image Hosted by ImageShack.us

De laatste tijd heb ik nogal een dip wat kleding betreft. Normaliter vind ik het geweldig om met een paar kledingstukken een boel combinaties te maken, maar de laatste tijd is het wat weggeëbt. Ik denk dat het komt omdat ik het de laatste tijd ontzéttend druk heb en al blij ben als ik een 's avonds een halfuurtje over heb om even voor de tv te hangen. Dit houdt echter niet in dat mijn liefde voor kleding ook wegebt, en daarom ben ik de laatste tijd weer druk op zoek naar inspiratie. Een groot stijl icoon en inspiratiebron voor mij is Olivia Palermo, omdat zij met de simpelste - en vaak ook goedkope (ZARA!!) - de mooiste combinaties kan maken. Less is more, de kunst om van een paar simpele kledingstukken iets moois te maken is veel terug te zien in haar outfits. Het is de stijl waar ik van hou en wat ik ook veel in outfits toepas. Hopen dat ik snel uit mijn dipje kom, en ondertussen blijf ik gewoon lekker verder zoeken naar inspiratie.

12 opmerkingen:

  1. Ik ben echt een grote liefhebber van haar stijl. Hele leuke post! :)

    www.laurettie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb last van precies dezelfde dip haha, maar Olivia Palermo is zeker een leuk stijlicoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had een maand geleden die dip, onwijs irritant! De stijl van Olivia Palermo blijft geweldig!

    X
    www.fashion-attacks.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zij heeft echt een super mooie stijl!!

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zij heeft echt een geweldige stijl. Voor mij ook een echte stijlicoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze heeft een erg leuke en eigen style! XO

    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind haar heel erg leuk! ze heeft echt een leuke stijl xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik begrijp hoe je je voelt! Ik heb het nu ook heel druk, waardoor ik vaak ook gewoon niet echt de energie heb om een hele bijzondere / leuk gecombineerde outfit aan te doen haha. Maar Olivia Palermo is dan wel weer een goed stijlicoon om die wil / energie toch een beetje terug te krijgen. Ze heeft altijd zulke jaloersmakende outfits!

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind de tweede outfit nog steeds zo leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze heeft zeker een mooie stijl. Vooral de laatste foto past wel bij mij! Leuke blog heb je, ik volg je nu ook op Bloglovin' x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!