zondag, december 29

Experiencing

Image Hosted by ImageShack.us

Ik mag dan wel geen beauty blog hebben (en dit ben ik ook zeker niet van plan), de laatste tijd ben ik wel het een en ander aan het ondervinden op beauty gebied. Blushes, palettes en mooie mono oogschaduws: waar het me eerder koud liet begin ik er nu een beetje een zwak voor te krijgen, vooral voor de laatste twee. Ook op het gebied van make-up geldt: als je iets moois wil creëren heb je een goede basis nodig, en zodoende ben ik mijn stash (ugh) aan het uitbreiden. Ik kwam thuis met een oogschaduw basis van Catrice, een concealer van Catrice, een shape kwast van de HEMA en een hele mooie mono oogschaduw van Catrice, die ik al eerder bij de 1+1 actie van de Kruidvat had zien liggen, maar toch niet mee had genomen. Vraag aan jullie is nu: over welk(e) product(en) willen jullie wat lezen? Zoals ik zeg, ik heb geen beauty blog en ik wil ook niet dat het de overhand neemt, maar een beetje variatie is nooit slecht, toch?

11 opmerkingen:

  1. Ik wil wel graag wat lezen over die concealer van Catrice!
    (Ik ga je volgen op bloglovin (: )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die liquid metal oogschaduw lijkt met heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel herkenbaar haha! Ik had eerst ook niks met make-up, maar kijk nu... Ik ben heel benieuwd naar die oogschaduw, die ziet er mooi uit! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie artikelen! Ben benieuwd naar die oogschaduw!

    http://www.fashion-hooked.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie artikel en ben benieuwd naar de oogschaduw x www.sistersandsisters.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw heb net je blog ontdekt, echt leuk! Ik ga je volgen. Die oogschaduw is zo mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben benieuwd naar de kwast van de HEMA! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. die concealer en primer gebruik ik zelf ook en zijn echt mijn beste budget aankopen ooit. Ik volg je nu via bloglovin' x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi babe!!

    Wat heb je een onwijs leuke blog <3!! Kom hier voor het eerst maar ben je meteen gaan volgen met Bloglovin'!! Hoop dat je mijn blog ook leuk vindt!

    Liefs,

    Noor
    http://queenofjetlags.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!