zondag, december 8

Leren rokjes

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Met rokjes heb ik zoiets dat beter bekend staat als een haat-liefde verhouding. Rokjes zijn mooi, maar gaan vaak gepaard met te dunne panty's of maillots, of, sterker nog: het alleen al onmogelijk kunnen vinden van een goede panty of maillot die én dik genoeg is én de vorm van je benen goed laat uitkomen én geen hangend kruis heeft. Veelal een onmogelijke opgave, is mij vaak genoeg gebleken. Daarnaast heb ik bijvoorbeeld een prachtig wollen rokje in gebroken wit van Maison Scotch, maar geen idéé wat ik er bij moet dragen. De perfecte laarsjes erbij vinden is dan ook nog een struggle: in mijn geval blijken ze vaak te grof of toch niet de goede kleur voor bij de combinatie te zijn.
Toch begon het weer te kriebelen toen ik in de webshops van verschillende modeketens de (nep)leren rokjes virtueel zag hangen. Bestellen doe ik niet, dromen over combinaties wel. Hoewel ik weet dat kokerrokken en mijn 1.60m-plus-geen-hakken-aan-naar-school sowieso al niet samen gaan, kon ik het niet laten om nummer drie en zes aan dit lijstje toe te voegen. Want geef toe: mooi zijn ze allemaal zeker.

De nummers 1 tot en met 3 komen allemaal van de Zara, nummer 3,4 en 7 van de H&M en 5 en 8 zijn van de Mango. 

9 opmerkingen:

  1. Ja gaaf! Ik heb zelf ook een kort leren broekje, vind het echt tof. Over die panty struggles heb je helemaal gelijk, wat een nare dingen zijn dat zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ik heb precies dezelfde struggles! De leren rokjes zijn allemaal wel stuk voor stuk enorm leuk.

    http://www.fashion-hooked.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmhwa, zo'n rokje is niet echt iets voor mij. Maar het staat anderen wel leuk!
    Er staat een winactie online op mijn blog, doe je mee?
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja I love! Superleuk ook voor de winterdagen :) Liefs, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het heel gaaf! Ben gek op leer. Heb zelf een leren broek, shortje en jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha herkenbaar! Ik heb maar 1 rokje in mijn kast liggen, en dat is een leren! Van het merk Vila geloof ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha heel herkenbaar. Maar toch vind ik een leren rokje altijd super staan
    X Esther - Confashions

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!