maandag, februari 24

Diary: Week 8

 photo Onlangsbijgewerkt18_zpsf6a786be.jpg
Fijn begin van de maandag - Boyfriend jeans & panterprint - even op de foto met mijn zusje

Een korte diary deze week. Als jullie dit lezen (met alle andere voorgeplande posts) gaat mijn derde skidag alweer beginnen. In Oostenrijk kan ik niet updaten, vandaar een diary van maandag tot donderdag.

Maandag had ik een hele lange to do list maar ik kon maar niet doorwerken. Oorzaak? Olympische Spelen en de ontdekking dat mijn oude imagehost, imageshack, écht geld ging vragen voor al zijn lidmaatschappen. Op zoek naar iets nieuws dus.. Ik deed nog zeker wel wat voor school, want de volgende dag had ik een herkansing. 's Avonds deed ik een halfuurtje spinning, werkte ik nog wat aan school en ik dook vroeg mijn bed in.

Dinsdag had ik één van mijn laatste rijlessen en tevens de eerste les weer na mijn tussentijdse toets, dat ging niet van harte.. Gelukkig heb ik nog een paar lessen tegoed, dan moet het vast wel goedkomen over een paar weken met mijn examen. Uit school was het weer tijd om veel te leren, muziek te downloaden, mijn iPad en iPhone op te schonen.. die avond sloeg ik de sportschool dan ook maar een keertje over om met school bezig te gaan, niet geheel onverstandig.

Woensdag was eigenlijk weer hetzelfde riedeltje.. donderdag zou ik het eerste uur een toets hebben waarvoor ik 900 woorden moest kennen en hoewel ik geen moeite heb met woorden leren ging dat nog behoorlijk wat tijd kosten. Daarnaast wou ik zorgen dat ik het meeste al had klaargelegd voor de wintersport, zodat ik donderdagmiddag niet helemaal zou gaan stressen en alleen de laatste dingetjes zou hoeven te pakken. Donderdagmiddag besloot ik na die twee dagen rust nog maar even de sportschool in te duiken voor krachttraining, want dat gaat 'm een week niet worden natuurlijk. Vroeg op bed, alles ingepakt, en 's nachts in de auto op naar Oostenrijk.. waar ik jullie mee lastig ga vallen ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!