dinsdag, april 29

Personal: Life lately

 photo Onlangsbijgewerkt48_zps0e843bda.jpg

Op het moment is het de derde dag waarop ik er als een zak aardappelen bij loop. De afgelopen tijd was druk en de komende vier weken zullen druk blijven. Maar afgelopen week vond ik de drukte niet erg: over mijn 2e paasdag hebben jullie al alles kunnen lezen en alles rondom de lang gepland Laatste School Dag  LEUK. Gaaf, geweldig, sodeknetter-cool, hoe je het ook wil noemen. De brakheid die ik al een paar dagen met me mee sleur en de daarmee gepaard gaande schorre stem (lekker zwoel) neem ik graag voor lief.

Afgelopen donderdag begon de pret, met de hele LSD commissie (waar ik deel van uit maakte) en wat aanhang was het tijd om de school op zijn kop te zetten voor de examenstunt en tevens moest die middag de discotheek waar we het eindexamen feest die avond zouden vieren helemaal in het thema sex, drugs & rock 'n roll worden versierd. Zo gezegd, zo gedaan, maar pas rond een uurtje of 8 toog ik na een vette hap bij de snackbar naar huis. Snel douchen, haar touperen en de hoge hakken aan, want niet veel later werden we weer bij de discotheek verwacht als ontvangstcomité. Goed, dat nachtje was heel gezellig en vrijdagochtend zaten we allemaal na een krappe twee uur slaap met ons beste humeur en een lichte kater aan het ontbijt op school om naar de reacties op de examenstunt te kijken, ballonnen op te blazen en het veld klaar te maken. Rond een uur of elf hees ik me in mijn kabouter kwebbel pakje en daar heb ik de hele middag in rondgelopen, voetbal kijken, naar bandjes luisteren en van de zon genieten. Snel naar huis, want eindelijk mocht mijn galajurk de kast uit - daar hoorde natuurlijk ook wat verdere verzorging bij. We werden in twee hele gave oude Volkswagen busjes vervoerd, aten een hapje en de avond werd afgesloten met een vuurwerkshow. Natuurlijk werd de koningsnacht ook niet gemist en dat maakte dat ik voor de tweede dag op rij een kort nachtje maakte - en op zaterdag weer trouw om 12 uur aan het werk. 

 photo Onlangsbijgewerkt49_zpsdee9cc30.jpg

Wat ik verder de laatste tijd heb uitgespookt weet ik niet meer zo goed. Examentrainingen, vooral. Deze week mag ik dan wel een weekje vakantie hebben maar daar komt niet van terecht - elke dag oude examens maken en stof stampen it is. Ga ik jullie niet mee vermoeien, wat er ook voor zorgt dat die rust van de laatste tijd op Avocanut nog wel even voort gaat duren. Nog vier weekjes, dan ben ik er weer, beloofd. Ondertussen ga ik me druk maken over de vakken die ervoor zorgen dat ik bang ben om te zakken (M&O, economie, help!) en me stiekem met kleine stapjes verheugen op de after examenfeestjes en tripjes naar Rome en Pinkpop. Mogen die net zo geweldig worden als afgelopen weekend - en nog een schepje geweldigheid erbij is natuurlijk ook niet verkeerd.

4 opmerkingen:

  1. Het ziet er echt heel leuk uit allemaal!
    Heel veel succes met je examens enzo.
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik herken de hectiek van het afgelopen weekend.. Nog even goed leren/oefenen en dan zijn we hopelijk klaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!