De laatste tijd heb ik nogal een dip wat kleding betreft. Normaliter vind ik het geweldig om met een paar kledingstukken een boel combinaties te maken, maar de laatste tijd is het wat weggeëbt. Ik denk dat het komt omdat ik het de laatste tijd ontzéttend druk heb en al blij ben als ik een 's avonds een halfuurtje over heb om even voor de tv te hangen. Dit houdt echter niet in dat mijn liefde voor kleding ook wegebt, en daarom ben ik de laatste tijd weer druk op zoek naar inspiratie. Een groot stijl icoon en inspiratiebron voor mij is Olivia Palermo, omdat zij met de simpelste - en vaak ook goedkope (ZARA!!) - de mooiste combinaties kan maken. Less is more, de kunst om van een paar simpele kledingstukken iets moois te maken is veel terug te zien in haar outfits. Het is de stijl waar ik van hou en wat ik ook veel in outfits toepas. Hopen dat ik snel uit mijn dipje kom, en ondertussen blijf ik gewoon lekker verder zoeken naar inspiratie.