woensdag, augustus 15

Iced coffee

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Iced coffee. En dan ook maar gewoon heel letterlijk. Het zonnetje laat zich eindelijk wat vaker zien en het kwik stijgt ook langzaam maar zeker. Tijd voor homemade ijskoffie. Nodig: Slechts koude koffie, een stuk of tien ijsklontjes, een long drinkglas en eventueel koffiemelk of vanille/hazelnoot/caramel aroma. Ijsklontjes in het glas, koffie erin gieten en je hebt de simpelste ijskoffie die je maar kunt hebben. Ik vind het echter veel lekkerder met een smaakje erin - ik koos voor vanille aroma. Koffie drink ik altijd met melk, en daarom gooide ik dit er op het laatst ook nog doorheen, maar voor de zwarte koffiedrinkers is 'ie zonder wel net zo lekker. (En pluspuntje, deze ijskoffie bevat veeeel minder suiker dan een ijskoffie van de Starbucks of HEMA, des te verantwoorder en dus mag je er veel meer drinken, dacht ik zo?)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!