donderdag, oktober 11

Wishlist F/W 2012/2013

Image Hosted by ImageShack.us

Wat een heerlijk gevoel om weer alle sites af te struinen naar de mooiste kledingstukken om mijn herfst/winter wardrobe van dit jaar mee te kunnen vullen. Dit heb ik de afgelopen weken, in de vrije tijd die ik had, dan ook non-stop gedaan. Het resultaat: De wishlist F/W 2012/2013, bestaande uit korte UGG's, die zorgen dat mijn voetjes de wellicht aankomende -10 graden celsius van deze winter wél gaan overleven, een ietsiepietsie Chanel-jasje-look-a-like in het wit van Zara, een geweldig jurkje met studs op de schouders van Mango, twee Maison Scotch broeken, een hele leuke Vero Moda broek met gouden glitter coating en een mooie bruine leren riem van de Men at Work. Achter mijn toekomstige winterjas zet ik een heel groot vraagteken, want die zoektocht gaat nog lang duren, vrees ik. De Maison Scotch jas die ik laatst liet zien blijkt (waarschijnlijk) niet in productie te zijn gegaan, en dus zal ik verder moeten zoeken naar mijn droomjas.
God, als het aan mij lag (en niet aan mijn - helaas - veel te dure smaak) hangt het binnenkort allemaal in mijn kast.

Edit: Hoe die kwaliteit zo vercrapt komt? Geen idee. Excusez-moi!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!