zaterdag, november 24

Het perfecte feestjurkje

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us



Ik heb het nooit zo nodig gevonden om voor de decembermaand nieuwe kleren te kopen, tot vorig jaar. Ter gelegenheid van mijn vader zijn 50ste verjaardag, kerst en oud & nieuw kocht ik een heel mooi zwart, basic jurkje met uitlopende rok van de H&M. Heel basic dus, zoals ik al zei. Dit jaar vond ik het tijd voor wat grover geschut. Ik wilde een echt feestjurkje - zo eentje die je maar een paar keer per jaar uit de kast trekt voor een bijzondere gelegenheid. Moeilijker dan gedacht, want criteria waren dat hij kort moest zijn, en lange mouwen moet hebben, want in de weer met vestjes en blazers vond ik niet zo'n goed idee. Tussen alle cocktaildresses op sites als nelly, zalando, forever21, asos en topshop zag ik prachtige exemplaren, ze waren echter allemaal óf zonder mouwen óf met open rug - not my cup of tea in de winter. Toen stuitte ik op ModeMusthaves.com, mijn laatste hoop, op een pracht exemplaar, namelijk bovenstaand. Ik vond hem zo ideaal dat ik hem zelfs in XS, een maat te klein, bestelde. Maar alsof het meant to be was, past hij perfect. Prachtig aansluitend, zwart, met honderden pailletjes én lange mouwen. Ik ben verliefd! (En binnenkort beloof ik wat betere foto's)

4 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!