donderdag, november 15

The project

Image Hosted by ImageShack.us
Toen de tien kilo er eenmaal af waren bekroop me een intens gelukkigmakend gevoel. Ik mocht weer! En dat is hetgeen ik mezelf de maand daarna, die daarna, en die daarna, en nouja, je snapt het wel - voorhield. Het resultaat: Eetbuien waar je U tegen zegt en vijf kilo extra. Of het er inmiddels nog meer zijn geworden  op de weegschaal te gaan staan. In tussenuren sneak ik altijd met vriendinnen wel even naar onze beste vriend de Appie - en geloof me, die calorieën worden dan wel ingeslagen. Bovendien schep ik sowieso wel twee keer op en 'schnabbel' ik vaak wat extra dingetjes mee, bijvoorbeeld plakjes kaas als ik kaas voor mijn brood schaaf, en dan gaat het behoorlijk snel. Ook is de frequentie waarmee ik hardliep van zo'n drie keer per week naar 1 à 2 keer per maand gedaald, ook niet zo'n beste factor voor het behouden van dat ideale gewicht. En daarom besloot ik maar eens drastische veranderingen te gaan maken.
Het winterseizoen van hockey staat voor de deur, wat ook betekent dat het aantal keren hockeyen in de week van 3 tot 1 à 2 maal wordt terug gedrongen. Oplossing: Ik ga naar de sportschool! Het ontbreekt nog aan een leuk sportschoolmaatje die me door de sleur van enige angst voor het fenomeen sportschool (al die nieuwe apparaten, mensen die je de hele tijd aanstaren.... bah) moet slepen, maar ik ga ervoor. Geen vrieskou voor mij, ik doe het lekker binnen! En om in de stemming te komen, alvast een verlanglijstje voor de leuke sportkleding, die er natuurlijk bijhoort ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!