donderdag, april 18

'NEW' IN: Sports

 photo IMG_3814.jpg

Afgelopen november schreeuwde ik hier uit onbegrip naar mezelf nog uit dat ik na anderhalf jaar hardlopen nog steeds geen fatsoenlijke hardloopkleding had. Inmiddels is dat wel anders; een jasje, broek, mooie sportbh en hempje zijn aangeschaft! Het hempje komt uit de sportcollectie van de H&M, hij springt waarschijnlijk van je beeldscherm af, maar hoewel het door het licht wat te extreem lijkt, doet hij dit in het echt ook, lekker opvallend dus! Het jasje en de sportbh zijn beide van Nike, ik heb ze via zalando besteld. De broek is van Puma en is lang en zwart, ik vond het dus niet zo nodig om te laten zien. Voor de andere kledingstukken geldt; aanschouw!
 photo IMG_3809.jpg photo IMG_3813.jpg photo IMG_3814.jpg photo IMG_3816.jpg

3 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!