zaterdag, april 13

New in: Ray-Ban wayfarer

 photo IMG_3758-1.jpg

Al sinds de aanschaf van mijn nep exemplaar van de Ray-Ban Wayfarer (te zien hier) wist ik het zeker: Ooit zal ik een de variant van Ray-Ban in mijn bezit hebben. Een echte klassieker, een die jaren meegaat en waarvan het montuur ietwat scheef lijkt te staan als je hem van de zijkant bekijkt (hetgeen de Wayfarer voor mij zo mooi maakt). En na het wat opsparen van mijn verjaardagsgeld en loon mocht ik hem van mezelf kopen. Mijn eerste design zonnebril! Ik weet zeker dat mijn bruine vriendje en ik nog veel plezier gaan hebben. 
Het is de Ray-Ban Wayfarer 2140 light tortoise crystal brown en ik heb hem besteld bij zonnebrillen.com. Hele snelle levering en gratis retour, mocht er iets mee aan de hand zijn! Ik ben al weken elk zonnestraaltje aan het afspeuren om hem eens te dragen, maar jammer genoeg heeft deze zich nog niet heel veel laten zien. Gelukkig heb ik de hele zomer nog!

 photo IMG_3759-1.jpg photo IMG_3760-1.jpg photo IMG_3762-1.jpg photo IMG_3772-1.jpg (edit: Ik zie dat de foto's, die juist zo mooi helder leken, heel korrelig zijn, dit komt door het jpg formaat. Ik zal hieraan werken!)

6 opmerkingen:

  1. Leuk, je gaat er zeker veel plezier van hebben! Ik heb de mijne nu een jaar en ben er nog steeds zo blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The real ones are SO worth it; they will last you forever!

    SIDEWALKCATWALKS.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waauw, echt een supermooie zonnebril!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaauw mooie zonnebril en foto's! je blog is echt leuk ik volg je nu! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!