maandag, mei 20

Weekend



Image Hosted by ImageShack.us


Hoewel mijn pinksterweekend niet echt als een lui en lang weekend voelde doordat ik drie halve dagen heb zitten leren en nog een paar uurtjes gewerkt heb, is het toch altijd fijn. Een feestje van drie vriendinnen, lekker uitslapen tot de middag, bankhangen met mijn vriendje en lekker eten. Aankomende week ga ik weer even goed aan de slag: leren, plannen, leren, sporten, leren en misschien nog ergens wat werken. Nog even drie weekjes bikkelen en voor mijn gevoel is het dan al vakantie. Wat betreft de foto's: de pasta met zelfgemaakte pesto, rozen voor moederdag en mijn nieuwe turkooisen jeans (uit Kopenhagen) waar ik helemaal verliefd op ben (maar die tegelijkertijd ook heel moeilijk te combineren is).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!