zaterdag, mei 18

Wish


Hoogst op mijn verlanglijstje: De Ipad mini. Als het goed is is hij zeer binnenkort ook van mij, maar het is nog even wachten. Mijn laptop heeft inmiddels de leeftijd bereikt waarop met zekerheid te zeggen is dat hij niet meer functioneert zoals hij zou moeten, en omdat ik (nog) geen zin heb in een grote investering neem ik een tussenstop: gegeven is immers dat mensen die een Ipad in bezit hebben de computer een stuk minder aanraken. Klein en compact, handig mee te nemen, héél veel mogelijkheden: geef mij deze maar.
 Het mag misschien niet het seizoen zijn voor laarsjes, toen ik deze korte shabbies zag wist ik meteen dat deze volgend jaar in mijn kast zullen staan. Ik ben al jaren gek op de hoge variant van dit model, maar omdat ze a) heel duur zijn en ik b) al laarzen heb die er erg op lijken, is het een beetje onzin om ze nog aan te schaffen. Dit model is daarentegen weer anders: goed te combineren en in heel veel leuke kleuren!
 
Image Hosted by ImageShack.us
Deze sandaaltjes van Scotch & Soda kregen gelijk verliefde blikken toegeworpen toen ik ze zag. De leren linten zorgen ervoor dat ze iets hoger zijn. Ze staan perfect onder welk jurkje of shorts dan ook.

Image Hosted by ImageShack.us

Nog iets van dit merk dat al een tijdje in mijn hoofd blijft hangen: dit kleine tasje. Ik heb alleen maar grote tassen en voor de zomervakantie zal dit perfect zijn om dingen als een portemonnee of telefoon in kwijt te kunnen. Ik zie het al helemaal voor me met een witte blouse!

2 opmerkingen:

  1. Een iPad is denk ik inderdaad wel een hele goede investering! En wat zijn die laatste sandaaltjes en dat tasje leuk zeg! x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!