donderdag, juli 4

Back to basics

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Iets wat ik misschien wel belangrijker vind dan een paar mooie statement stukken die niemand anders heeft zijn goede basics. Zij het niet dat deze vaak verrekte moeilijk te vinden zijn. Zo ben ik al tijden op zoek naar een mooi, ietwat gemêleerd wit t-shirt met een nonchalante v-hals - nergens te vinden. Toen ik echter aan het rondstruinen was op een paar van mijn favoriete blogs vond ik dit prachtige blauwe shirt, ik heb hem gelijk in mijn winkelmandje gegooid. 
Hij valt in het echt helaas een beetje tegen qua stof en hoe hij valt (weg perfectie), maar toch kon ik hem jullie niet onthouden omdat de kleur wel heel erg mooi blijft. En over die perfecte witte v-hals is alles wat ik kan zeggen... keep you posted

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!