donderdag, juli 18

Mooi: Catrice Intensif'eye wet & dry eyeshadow

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Normaal gesproken review ik alleen voor Ciao-shopping, waar ik ondertussen zo'n 90 heb geschreven en flink bijverdien. De meesten worden heel goed beoordeeld, en dat was het punt waarop ik dacht: als ik het op Ciao doe, waarom dan niet hier? Dus, voilà, hier is ie dan. 

Hoewel ik het bij Foundations en Mascara's fijn vind om een iets duurder merk te hebben (foundations zijn vaak niet de goede kleur of liggen teveel op de huid), vind ik Catrice een heel fijn merk voor andere producten. In de zomer gebruik ik de waterproof mascara en bronzer, met feestjes de oogschaduw en vrijwel door het hele jaar heen de blush en primer. Voor een bruiloft wilde ik iets lichters dan de bruine, glitterige oogschaduw die ik al tijden van Catrice gebruikte, en toen stuitte ik op deze. Hij is perfect voor mij: niet té opvallend, licht, blijft goed zitten en hij heeft een fijne shimmer.

Fijn aan make-up van Catrice is dat het, hoewel het vrij goedkoop is, dat er absoluut niet vanaf straalt. Dit door de simpele verpakkingen. Bij deze oogschaduw ook weer: De hele verpakking is dik, doorzichtig met alleen op de onderkant een zwart stickertje met de nodige informatie en op de bovenkant witte, ietwat reflecterende letters met 'Catrice cosmetics Intensif'eye wet & dry shadow'. Doordat de verpakking simpel is komt de kleur van de oogschaduw ook heel mooi naar voren. 

De oogschaduw die ik heb gekocht is de kleur 030 Vanilla Sky Ride, een van de negen kleuren die er van deze oogschaduw zijn. De naam vind ik er geweldig goed bij passen, want de kleur doet me ook meteen aan vanille denken en het prachtige effect van de oogschaduw lijkt wel een hemel te zijn.  Voor een oogschaduw van 0,8 gram betaal je €3,89. In de kleur zitten drie verschillende tinten - drievoudig gemarmerd, noemen ze het op de site van Catrice. Hierdoor ziet de oogschaduw er op het eerste gezicht al prachtig uit. Je kunt hem droog en nat aanbrengen, het verschil hiertussen is de intensiteit van de kleur. 

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

(Droog aangebracht)
Zoals je ziet is de kleur heel licht, beige, maar ook ietwat zilver neigend en zit er een shimmer in. De shimmer zorgt voor een heel mooi effect op het ooglid. 

Image Hosted by ImageShack.us

(Nat aangebracht)
Op de foto is het helaas minder goed te zien dan in het echt, maar de oogschaduw lijkt veel vaster op de huid te zitten dan wanneer hij droog aan is gebracht. Dit lijkt me ideaal voor het uitgaan, omdat het zo in een donkere discotheek nog wat meer opvalt door de vaste structuur. 

De oogschaduw is dus heel geschikt als een subtiel kleurtje voor overdag (zoals ik hem op de bruiloft droeg), of wat heftiger voor het uitgaan als hij nat is aangebracht. Hij blijft bij mij erg lang zitten als ik eerst een beetje foundation of primer op mijn ooglid aanbreng. 

1 opmerking:

  1. Ik vind hem heel erg mooi! Hoe heb jij je insta in je sidebar gekregen? Zou je dit op mijn blog willen zeggen? Ik vergeet altijd terug te kijken en dan weet ik het alsnog niet..

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!