zondag, juli 21

Au revoir

Image Hosted by ImageShack.us

Nogmaals au revoir, want als jullie dit lezen zit ik in de auto naar Frankrijk, Barcelonette om precies te zijn. Ik heb er nog nooit van gehoord, maar het plaatsje ziet er leuk uit, het ligt nog net in de Alpen en overdag is het er warm, lijkt me goed dus. Ik ben blij als we er zijn, want het is de hele week al een ontzettend gehaast en geren om alles wat ik deze week nog wilde doen voor elkaar te krijgen (en guess what, het is niet eens gelukt). Bovendien vind ik een dag in de auto zitten prima, en met twee heb ik niet heel veel moeite, maar het idee dat ik na deze drukke week nog twee dagen aan het reizen ben voordat ik lekker van de zon kan genieten vind ik op het moment nog een beetje beangstigend. Maargoed, nu eerst nog maar wat inpakwerk, het inplannen van blogs en het schrijven van reviews en vanavond nog werken. En dan eindelijk weer even wat uurtjes slapen...

bron beeld: wikipedia, Stephane Duquesne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!