woensdag, juli 24

Leve de zon

 photo 161940df-5b3d-4ecd-ab39-194734e6b08e.jpg
Na 10 uur rijden en 4 kleine tussenstops kwamen we aan op onze overnachtingscamping. Het was een camping aan het meer van Genève, en het duurde dan ook niet lang voordat we daar even naar het uitzicht gingen kijken. 's Avonds deed ik nog een verwilderde poging om wat hard te lopen, en hoewel hardlopen langs de zonsondergang geweldig was, kon ik na een luttele 1 kilometer niet meer, deels door moeheid en deels door de macaroni die ik nog geen uur daarvoor naar binnen had gewerkt. Vroeg slapen dus.

Maandagmiddag kwamen we aan op een heerlijke camping met 30 graden en volop zon, maar net toen we goed en wel ons 'kamp' hadden opgezet begon het te regenen en is het voor het slapen gaan niet meer gestopt. Weer lekker vroeg op bed dus.

Vanochtend werd ik vroeg wakker en besloot wat baantjes te gaan zwemmen. Het hardlopen is hier alleen onmogelijk in de bergen, maar zwemmen in het zonnetje met de bergen op de achtergrond is een fijn alternatief. Ik zwom er veertig en zonde wat. En nu zit ik heerlijk inde zon. God, wat hou ik van vakantie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!