woensdag, juli 24

Sale shopping: Maison Scotch


Mensen die mijn blog al een tijdje volgen weten dat ik een kleine voorliefde heb voor Maison Scotch - het is dat het net een prijsklasse hoger ligt dan kleding van Zara, maar anders zou mijn hele kast ermee volhangen. Af en toe heb ik het geld er zeker voor over, maar twee maal per jaar is het tijd om flink een slag te slaan. In de webshop van het merk is namelijk gi-gan-tische sale. Het begint bij 30 procent, een à twee week later vaak 40, en uiteindelijk gaan de meeste artikelen (vaak nog in alle maten verkrijgbaar) weg voor 50 procent van de originele prijs. Ik zette mijn favorieten op een rij!

1. Shirt  - van €39,95 voor €19,95
2. Clutch  - van €69,95 voor €34,95
3. Blouse - van €79,95 voor €39,95
4. Sandaaltjes - van €89,95 voor €44,95
5. Shorts - van €69,95 voor €34,95

En als ik nu echt zou moeten kiezen? De shorts en de sandaaltjes. Of de clutch.. hmm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!