vrijdag, november 15

Want: Zara coat


In mijn kast komen hangen zal hij uiteindelijk vast niet, gezien ik vorig jaar een hele mooie winterjas heb gekocht, maar toch kon ik het niet laten om deze jas met jullie te delen. Onder het mom van de roze-fluffy-jassen-trend vind ik dit exemplaar een praaltje. Haal dat fluffy voor mij maar weg, hoewel het dan wel heerlijk mag zitten hoeft dat voor mij allemaal niet zo nodig (bovendien doet het niets, maar dan ook niets goeds voor het figuur). Goed, zoals ik al zei is dit dus een typisch gevalletje kijken-niet-kopen, maar ik weet wel dat mocht -ie straks voor een prikkie in de sale komen, jullie mij er volgende winter in kunnen zien pronken.

15 opmerkingen:

  1. Oeeeuh die is zo mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha herkenbaar ''wauw mooie jas maar die van vorig jaar was ook al zo prijzig :/''

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt super mooie jasje! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, mooie jas! Lijkt me heerlijk warm ;) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie jas!! Dat kleurtje is zo mooi!! :) X

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!