dinsdag, december 31

Want: Maison Scotch Amsterdams Blauw portemonnee




Een vriendin wees mij er een tijdje geleden op dat mijn portemonnee écht niet meer kon. Ik was het gelijk met haar eens. Mijn Sacha portemonnee - bruin met Noors printje, was ooit heel leuk, maar nu het stofje vies is en het (nep)leer uit elkaar valt is het tijd voor vervanging. Ik wilde echter dit keer een portemonnee die ik écht heel mooi zou vinden, had er zelfs al eentje van Cowboysbag in mijn hoofd, maar het prijskaartje hield me een beetje tegen. Daarnaast was de versie die ik in mijn hoofd had niet meer te vinden, dus besloot ik dat mijn huidige portemonnee het nog maar even vol moest houden. Van de week kwam ik er echter eentje tegen die zó mooi is dat hij gelijk mijn twijfels over het tegenvallende prijskaartje wegneemt. Dat ik een echte Maison Scotch fan ben weten jullie vast al lang, maar de laatste collectie viel me wat tegen. Deze portemonnee echter, uit den nieuwe collectie van Amsterdams Blauw, is pure liefde. Ik zie hem naast het gebruik als portemonnee ook helemaal als clutch bij mijn gele ZARA jurkje. Ik weet dat ik mezelf niet te gek moet laten maken, maar ik weet wel wat ik na mijn verjaardag ga kopen ;)

10 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!