vrijdag, januari 17

Fit update #5: Gear

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Wat betreft motivatie voor het sporten is er niets leuker dan (nieuwe) sportkleren of -materiaal. Toen ik begon met hardlopen deed ik dat op tennisschoenen, in een joggingbroek (zo'n lompe grijze waarop na 3 keer wassen allemaal van die stofbolletjes te vinden zijn) en een Hema shirt. Een sportbh had ik niet. Aan schoenen kwam na een maand of drie verandering, want weten dat je goede ondersteuning hebt en zo minder kans hebt op blessures is natuurlijk essentieel. Met de rest van de kleding heb ik ongeveer een jaar rondgelopen, totdat ik een hardloopbroek en -jasje aanschafte, wat een verschil, niet al dat gezwiep om je lijf heen! Inmiddels vind ik het kijken naar nieuwe sportkleding net zo leuk als het zoeken naar normale kleding, en heb ik van alles wat in de kast.

Bovenstaand is allemaal nieuw! Omdat ik mijn sportbh van Nike al een tijdje kwijt ben en écht niet zonder kan ging ik voor een vergelijkbaar exemplaar van de H&M met printje. Heel erg leuk, maar qua ondersteuning kan hij helaas niet tippen aan mijn oude. De bidon vroeg ik voor Sinterklaas en gebruik ik veel in de sportschool. Ik raak altijd mijn flesjes kwijt of vergeet ze van schooltas - sporttas over te hevelen, wat er voor zorgt dat ik vaak zonder flesje zit. Deze bidon van Nike lekt niet en ligt fijn in de hand.
Omdat ik geen kort broekje had (voor de zomer of bijvoorbeeld spinning) kocht ik deze van de H&M. Op de site worden ze yogapants genoemd, en ze zijn maar 10 euro! Ze zitten heel fijn, zacht en soepel.

11 opmerkingen:

  1. Lekker sporten, en dan zie je er ook nog een goed uit!

    Liefs, Elbrich

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kleren kopen kan zo lekker motiverend werken! Helaas had het bij mij in oktober niet het gewenste effect, maar doordat ik toen renkleding voor in de koude maanden kocht, kan ik nu alsnog weer beginnen met lopen! Dus ik ga NU lopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sportkleding vind ik zo leuk om naar te kijken! Zelf wil ik niet meer anders dan mijn nike sportbh's, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nieuwe sportkleding motiveert echt meteen haha! Leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw leuke sport bh! Ik heb toevallig ook al naar het broekje gekeken, lijkt me erg fijn voor het dansen. (in de zomer dan natuurlijk haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind het altijd zo leuk om te zien !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk, haha en heel herkenbaar van die tennisschoenen en joggingsbroek :'). ik ben zo blij dat ik nu een hardloopbroek heb, echt wat een verschil! Nu nog een sportbh (ik vind deze erg mooi!), jasje en schoenen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeh wat mooi.

    Bekijk ook eens mijn blog voor twee hele toffe winacties. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!