dinsdag, februari 11

What's in my bag



Als ik naar school ga zit er natuurlijk een lading boeken in mijn tas, maar met dat (en een flesje water) even weggelaten is dit mijn dagelijkse inhoud van mijn tas. 
  • Ipad mini met hoes: Hoewel hij niet elke dag mee naar school gaat is het wel een ding geworden die ik heel makkelijk even in mijn tas stop: in mijn tussenuren is hij ideaal. Om mijn Ipad mini heb ik een doorzichtige plastic hoes, ter extra bescherming heb ik er altijd als ik hem ergens mee naartoe neem nog een bruine (nep)leren hoes om. 
  • Portemonnee: Ik heb een tijd geen portemonnee gehad, maar daar had ik op school altijd spijt van. Deze heb ik nieuw en gaat sinds de dag van aanschaf altijd met me mee.
  • Iphone: Sinds aanschaf zijn mijn telefoon en ik onafscheidelijk. Het hoesje is van Maison Scotch
  • Lippenbalsem: Sinds ik de Babylips van Maybelline heb ontdekt smeer ik niet meer anders, maar als ik geen zin heb in een kleurtje op mijn lippen of dat er een iets vettere lippenbalsem nodig is gebruik ik de normale Labello. 
  • Handcrème van Rituals: Niet het hele jaar door bij me, maar in de winter wel. Ik heb een hekel aan droge handen en kan dan ook niet zonder handcrème.
  • Mijn sleutels: Anders kom ik het huis natuurlijk niet meer in. 
  • Agenda: Een etui zit natuurlijk ook standaard in mijn schooltas, maar mijn agenda sjouw ik ook altijd met me mee als ik niet naar school ga. Ik heb nu eentje van de HEMA, maar volgend jaar wil ik graag een middelgrote Moleskine.
  • Spiegeltje: Deze zit normaal gesproken in mijn bijpassende etui, maar ook als ik mijn etui niet mee heb mik ik deze vaak nog even snel in mijn tas. Altijd handig. 


5 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!