woensdag, maart 19

Zomer met H&M

Lekker weer werkt aanstekelijk: Toen afgelopen week elke dag het zonnetje scheen is er alweer een hele bult lentekleding in mijn virtuele winkelmandje verdwenen. Het bikiniseizoen duurt nog even, maar het besef dat het weer warmer gaat worden en daarmee de zomer ook steeds dichterbij komt gaf me toch ook al lichte kriebels. De zoektocht naar de perfecte bikini (en de perfecte maat - waarom wijken bikinimaten zo af van ondergoed- en gewone kledingmaten?) duurt altijd even, en daarom kan deze wat mij betreft niet vroeg genoeg beginnen. De winkel waar ik voor bikini's altijd weer uitkom (veel keuze, goedkoop en boven- en onderstukjes zijn apart te bestellen, ideaal) blijft de H&M. Toegegeven, de kwaliteit is misschien wat minder: van de drie bikini's van de H&M die ik in mijn kast heb liggen ging bij één na de eerste keer dragen de rits kapot en het broekje van bikini nummer 2 is net een vodje. Voor mij mag dat de pret echter absoluut niet drukken, want dat betekent dat ik weer op zoek mag naar nieuwe bikini's! En ook nu weer heeft H&M het weer bij het rechte eind met de collectie voor het zomerseizoen. 



 photo Onlangsbijgewerkt40_zps5e9d9311.jpg
De bikini's met bandage bovenstuk staan me helaas niet (ik heb nummer 2 aangehad), maar gaaf vind ik ze zeker. Over het tussenstuk van het eerste exemplaar ben ik niet helemaal zeker - ik heb liever iets dat niet teveel heen en weer kan schuiven, maar de combinatie van de print met de brede zwarte banden vind ik heel mooi. Beide bikini's kosten in totaal (dus boven- en onderstukje samen) €22,90. 

 photo Onlangsbijgewerkt34_zps50eb6e76.jpg

Toen ik deze bikini's zag dacht ik gelijk aan de bikini die Miranda Kerr in deze shoot aan heeft. Een bikini die ik al tijden mooi vind - hoe simpel hij ook is - en dus heb ik ook niet geaarzeld en de zwarte variant besteld. Normaal ben ik niet zo gek op triangel bikini's die alle kanten opschuiven en hou ik al helemáál niet van broekjes met touwtjes aan de zijkant, maar omdat hij zo mooi is neem ik dat voor deze keer maar voor lief. Ook deze bikini kost €22,90. 

 photo Onlangsbijgewerkt41_zps756fd212.jpg
Van deze bikini heb ik al een wit exemplaar, maar ik vind ze nog steeds heel mooi en twijfel of ik er nog een zwarte bij ga kopen (omdat mijn witte zo snel vies wordt). Het fijne van deze bandeau bikini's met rits vind ik dat je geen gedoe hebt met sluitingen op de achterkant en het daar gewoon goed zit. Aan de voorzijde is de rits zo lang dat hij ook niet snel los gaat. Makkelijk! Deze bikini's kosten €25,90. 

7 opmerkingen:

  1. Ik vind die bandeau bikini's heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de eerste bikini's zoooo gaaf! Echt heel apart. XO

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die eerste twee bikinis vind ik heel mooi!!

    http://www.fashion-hooked.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great!
    Can't wait for summer.
    xx
    Stephanie
    www.stephaniegille.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahh, ik vind de bovenste rechter omwijs gaaf, maar denk dat deze maar weinig mensen echt zal staan helaas

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik koop bikini's ook altijd bij H&M, voor de volgende zomer wil ik toch altijd weer iets anders :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oke die eerste twee bikini's zien er geweldig uit. Wat een goede tip ga ze gelijk even passen binnenkort!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!