donderdag, april 3

Boudoir eyes (Ebay)

 photo IMG_6895_zps69de621e.jpg
Toen ik dit nep paletteje van Too Faced op Ebay zag kon ik het niet laten. Ik was zo benieuwd naar hoe zo'n nagemaakte versie zou zijn dat ik niet heel lang heb geaarzeld voordat ik het palette in mijn winkelmandje heb gelegd. Het leuke aan deze palettes van Too Faced vind ik dat er al looks voor je zijn gemaakt. Dat maakt het voor mij, de ultieme beauty leek, ietwat makkelijker om te experimenteren. Ik ben niet overdonderd, maar wat het palette voor zo'n klein prijsje (ik was geloof ik iets van 4 euro kwijt) aan resultaat levert, is ook zeker niet teleurstellend.

 photo IMG_6899_zps138eb083.jpg

De oogschaduws zitten in een stevig metalen verpakking, wat ervoor zorgt dat het palette niet snel kapot gaat. Daarnaast is het een fijn, compact formaat. Ideaal om mee te nemen! Als ik foto's van deze nep versie met foto's van de echte versie vergelijk zie ik nauwelijks verschil, al lijkt er vooral in de kleuren satin sheets en birthday suit wat meer glans te zitten.

 photo IMG_6898_zpsdb9e04f6.jpg

Ik vind alleen de namen van de kleuren ook zo leuk! Ze zijn allemaal vrij neutraal, helemaal geschikt voor mij omdat ik een beetje schuw ben voor gekleurde oogschaduws. Bij het palette zit ook - net zoals bij de echte versie - een kaartje geregeld waarop staat hoe je de drie looks, namelijk day, classic en fashion, kunt maken. Heel fijn als je niet weet waarmee je moet beginnen!

 photo IMG_6939_zpsb32671fc.jpg
In the Buff - Fuzzy Handcuffs, Voulez-Vous


 photo IMG_6943_zpse573c82c.jpg
Satin Sheets - Sugar Walls - Garter Belt (en een hele onduidelijke foto, kwam ik later achter)

 photo IMG_6945_zps8ee20457.jpg
Birthday Suit - Lap Dance - French Tickler

Het pigment is niet om over naar huis te schrijven, ik bedoel, dit zijn niet de vegen waar ik maar één vinger oogschaduw voor nodig had. Toch stelt het me zeker niet teleur en ben ik blij dat ik dit paletteje heb aangeschaft, alleen al omdat hij zo makkelijk mee te nemen is en 3 looks heeft die je makkelijk kunt maken.

10 opmerkingen:

  1. Waar heb je hem besteld? Bij welke verkoper? :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan hem niet meer vinden, hij is uitverkocht! Als ik hem weer tegenkom zal ik hem gelijk in dit artikel plaatsen!

      Verwijderen
  2. Leuk! Niet heel goed, maar niet ook niet heel teleurstellend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor zo'n prijsje ziet het er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er erg goed uit voor dat prijsje !x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het best een mooi palette! De kleuren zijn mooi basic, en ideaal voor een simpele look! Weet je de link nog? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem toch wel oke, niet super, maar wel oke!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb die €4 alleen al voor het doosje over!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!