woensdag, april 16

New In: De weg naar perfectie

 photo IMG_6946_zps18e2391a.jpg

Er wordt veel gesproken over de beruchte zoektochten naar de als gegoten zittende jeans, de perfecte kraak witte blouse of het mooie leren jasje. Net als ieder ander speur ik rustig mee, maar zo nu en dan neem ik ook genoegen met de dingen die nog nét niet aan pure perfectie volstaan, maar er heel dicht in de buurt komen. Dit is het geval met bovenstaand nep leren jasje van de ZARA. Al een jaar of twee had ik een soortgelijk echt leer exemplaar in mijn hoofd zitten, maar vond het nog wat te duur voor nu. Toen ik hetzelfde jasje maar dan in een nep leren variant eenmaal op de site zag staan kreeg ik hem niet meer uit mijn hoofd: Ik moest en zou hem hebben. De rest is geschiedenis.
Pure perfectie is het nog niet: Dit jasje heeft de rits opzij zitten terwijl het perfecte exemplaar naar mijn idee een in het midden moet hebben. Daarnaast moet dat perfecte exemplaar natuurlijk van echt leer zijn. Toch is dit een héle fijne aankoop voor tot de tijd dat ik mijn zoektocht kan beëindigen: het materiaal is zacht, het nep leren aspect spat er niet van af (zoals veelal bij de jasjes van H&M het geval is) en de pads op de schouders en aan de onderkant van de mouwen zijn helemaal het einde. Nemen we het feit dat ik er al tientallen mensen mee heb gezien maar even voor lief.

5 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit Anne! Leuk geschreven ook :)

    http://www.fashion-hooked.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook nog opzoek naar het perfecte zwarte leren jasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw! Hij is heel mooi! Zoiets zoek ik nou ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik leef met je mee! Het zoeken naar de "perfecte" items ..struggles! De nepleren jasjes van de h&m vind ik ook niet mooi haha! Deze ziet er goed uit hoor. Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!