dinsdag, juni 24

Diary: week 25

 photo Onlangsbijgewerkt56_zps20b491ac.jpg
Voetbal kijken en filmavond - vrijdagavond - tot laat in de tuin zitten: zomergevoel!

Maandag moest ik om 10 uur op school zijn om mijn examen Nederlands te bespreken. Ik stond om 8 uur op, las nog wat door, schreef wat en was uiteindelijk maar een halfuurtje op school. Telkens als ik nog even op school ben besef ik weer hoe blij ik ben dat ik volgend jaar aan iets nieuws begin. Ik help mijn moeder een beetje met het huishouden in plaats van de hulp, en daarom was ik 's middags flink aan het schoonmaken. Niet erg, mijn eigen kamer was er ook echt aan toe: ik heb álles, maar dan ook alles wat ik de afgelopen 6 jaar heb bewaard onder het mom 'komt vast nog wel een keer van pas' weggegooid en heb flink gesorteerd in dingen die ik nodig heb en gebruik en de dingen die ik denk nodig te hebben maar nooit gebruik. 's Avonds volgde ik een halfuurtje spinningles en bracht ik de rest van de avond door op de bank.

 photo Onlangsbijgewerkt58_zps3d6ba774.jpg
Mooie quote - de foto die ik deelde op Instagram van voor mijn afvalavontuur en nu, wauw wat kreeg ik hier veel reacties op! - vrijdagavond

Dinsdag was de dag van mijn herprofilering. Ik was totaal niet zenuwachtig, maar omdat ik wist dat ik me 's middags zo moest concentreren was ik 's ochtends heel onrustig. De herprofilering zelf ging niet al te best, maar goed, ik heb het tenminste geprobeerd! 's Avonds bleef ik bij een vriendin en zaten we de hele avond nog lekker in de tuin.
Woensdag moest ik de hele dag werken tot 6. Het laatste uur was álles rondom de winkel uitgestorven en ook toen ik even later naar een vriendin fietste waar ik nog een stukje voetbal zou kijken en een filmmarathon zou houden was er geen auto op de weg te bekennen, gek!

 photo Onlangsbijgewerkt57_zps51c417c4.jpg
 Dinsdagavond - heerlijk omelet - in onze tuin
Donderdag kon ik uitslapen en dat was ook wel nodig. Voor de rest schreef ik wat, lag ik veel op de bank en 's avonds ging ik nog even de sportschool in. Op tijd naar bed, want vrijdag zou ik helpen bij een sportevenement hier in de buurt. Ik kon helaas maar eventjes, maar gezellig en leuk om te doen was het zeker! Nadat ik even had geholpen had ik rijles en moest ik een middag werken. 's Avonds gingen we met de meiden van hockey waarmee ik had geholpen nog even langs de barbecue voor de organisatoren en was er een soort neon splash feest: iedereen in witte kleren en óveral felgekleurde verf. Het was gelukkig een beetje op tijd afgelopen, want zaterdag moest er gewoon gewerkt worden! Die avond was er vanwege het evenement nóg een feest, maar de artiesten daar vielen een beetje tegen - we zijn geëindigd in de kroeg. Zondag was een echte barbecue dag, eerst op de familiedag van de hockeyclub, daarna bij een vriendin thuis vanwege haar slagen.

Verder schrijf ik veel minder dan ik had gewild (vandaar dat de diary ook een dagje later online staat), maar ik moet er nog even aan wennen dat ik wat meer werk en de andere dagen helemaal niets te doen heb - een beetje afkicken zeg maar. Ook heb ik wat last van emotionele dipjes, maar ik hoop dat dat snel weer over gaat!

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk om even je kamer goed op te ruimen haha ik bewaar ook altijd nog toetsen en papieren van 'misschien heb ik het ook nooit nodig' en dan gebruik je het nooit meer..
    liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel! Heerlijk hè, om al die troep na 6 jaar eindelijk weg te kunnen gooien :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!