donderdag, juni 19

Op repeat: #5

 photo IMG_6886_zps271367ce.jpg

Pinkpop heeft mijn muziek zin weer nieuw leven in geblazen: Spotify staat weer de hele dag aan. Geweldig zijn natuurlijk die nieuwe lijsten voor elk humeur waar je in zit, maar het liefst zoek ik nog altijd mijn favorieten uit, zet ze in een lijst en draai hem de hele dag door. De laatste tijd op repeat:

  • Sing - Ed Sheeran Samen met zijn nieuwe single Don't was dit zijn leukste nummer op Pinkpop. Hij verzocht iedereen zijn shirt uit te trekken en ermee rond te zwaaien - voor mij ging het iets te ver, maar groot feest was gegarandeerd. Ik had het nummer voor Pinkpop wel een paar keer gehoord, maar alleen af en toe op de radio. Inmiddels heeft hij al dagenlang op repeat gestaan.
  • White Walls -  Macklemore & Ryan Lewis kende ik ook allen van het af en toe horen op de radio, totdat ik hem in de hiphop lijst van Spotify 'echt' ontdekte. Ik word er zo vrolijk van!
  • De hele cd Long Way Down van Tom Odell Tom Odell is al vaker langs gekomen in mijn op repeat blogjes. Zijn concert was geweldig, ik draaide zijn muziek continu en op een gegeven moment is dat gestopt. Nu is de cd vaste prik als ik op de fiets zit, welke afstand dan ook. Absolute favorieten zijn Grow Old With Me, Can't Pretend, Storms, Sirens en Supposed To Be
  • Piano Man - Billy Joel Verveeld nooit.
  • Streets - Kensington luister ik nu niet meer heel veel, maar hij hoort wel bij mijn favorieten. Twee jaar geleden ben ik naar een concert van ze geweest toen ze nog niet zo groot waren. In het najaar komen ze weer in Groningen, maar helaas is dat al uitverkocht. Ik ben al aan het wachten op het volgende concert!
  • Summertime Sadness - Lana del Rey kwam heel vaak in de spinninglessen voor waardoor ik hem weer ben gaan luisteren.
  • Florence + The Machine luister ik bij vlagen. Dan weer een hele tijd héél veel, om de band vervolgens weer een jaar te vergeten. Maakt niet uit, goed blijven ze zeker. Spectrum, Dog Days Are Over en natuurlijk You've Got The Love blijven immer favorieten.

2 opmerkingen:

  1. wat een heerlijk lijstje! ik ken alleen piano man niet, maar ik ga hem gelijk luisteren!
    liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!