woensdag, juni 11

Travel: Rome from a postcard

 photo IMG_7242_zps43b148e0.jpg photo Fotos_zpsf0359557.jpg photo IMG_7349_zps827e45e9.jpg

Zo lang als ik me kan herinneren heb ik al naar Rome toe gewild en om heel eerlijk toe te geven denk ik dat de Lizzie Mcquire Movie hier aan bij heeft bijgedragen. Zat ik als klein meisje aan de buis gekluisterd, weg wanend in mijn (toen) favoriete film die zich afspeelde in een stad die mooi en romantisch leek. Vorige week was het tijd voor mijn eindexamenreisje met mijn moeder en de keuze voor de stad was dan ook heel snel gemaakt. 3 dagen lang heb ik genoten - en misschien was het nog wel mooier dan ik had gedacht. 

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige foto's! Ik ben echt dol op Italië, ben al vaak in andere plaatsen geweest maar Rome zou ik ook nog graag bezoeken :) X

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!