zaterdag, juli 26

PERSONAL: VAKANTIE UPDATE #1

 photo imagejpg1_zps4cbf5c29.jpg
Buon giorno vanuit Italië! Ondertussen ben ik alweer een halve week en route d'Italie met een tussenstop in Bern. Daar begon het vakantiegevoel al een beetje (we gaan pas voluit onder de Italiaanse zon) in te treden. We wandelden naar de stad, hadden mooie uitzichten (bewijs zie boven), ik las twee boeken uit en liep hard. Want ja, echt, ook dat hoort erbij en stiekem is er niets leuker dan op vakantie hardlopen; de uitzichten waarop je dan getrakteerd wordt krijg je in Nederland immers niet.

1 opmerking:

  1. Ik kan ook echt heel hard genieten van een uitzicht, dat van op je foto is ook zeeeker niet mis haha ;) Moet ik ook eens leren doen, (vaker) hardlopen op vakantie... In Finland ben ik maar 1 keer geweest, oeps.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!