maandag, juli 21

DIARY: WEEK 29

 photo Onlangsbijgewerkt77_zps90cdf0f4.jpg

Time flies when you're having fun, is het niet? Ik kan me nog goed herinneren dat ik ik me besefte dat ik nog wéken had voordat ik op vakantie zou gaan, maar deze week is het al zo ver! De afgelopen dagen stonden dan ook al een beetje in het teken daarvan, maar ik heb ook flink van het weer genoten en andere dingen gedaan.


 photo Onlangsbijgewerkt83_zps42dab02b.jpg
Maandag begon ik aan mijn vakantiebaantje bij de Thuiszorg. Ik ga deze week alweer weg, dus wat dat betreft heeft het niet zoveel nut, maar als ik terug kom heb ik nog twee weken. 
In de vorige post heb je hier alles kunnen lezen: ik begon weer fanatiek te sporten en heel gezond te eten deze week voor een final touch voor zover ik die kon verwezenlijken. Deze foto is mijn ultieme inspiratie.

 photo Onlangsbijgewerkt82_zps7ded007b.jpg
Mijn banaanpannekoekjes lukten eens een keer! Ik vind dit zo heerlijk om te eten omdat je na 3 van deze pannekoekjes urenlang geen trek meer hebt, je zit echt vol.
Omdat ik tegenwoordig eigenlijk alles op de Ipad lees maar geen idee had welke boeken er het laatste jaar uit zijn gekomen die goed bleken te zijn ging ik naar de plaatselijke boekwinkel. Hier liggen drie tafels vol met goedverkopende boeken en soms ligt er een kleine recensie van de eigenaresse bij. Ik heb me een tijdje vermaakt met kaften bekijken en achterkanten lezen. Ik lees veel te weinig, maar een vakantie zonder boeken bestaat voor mij niet: ik verslind ze. Daarom heb ik ook een flinke lijst gemaakt van boeken die ik wil hebben zodat ik niet zonder kom te zitten!

  photo Onlangsbijgewerkt81_zps68252f8f.jpg
Woensdag had ik een soort tapasavondje met vriendinnen. Eerst kochten we gezamelijk hapjes in, we maakten ze klaar en hebben er een hele gezellige avond aan over gehouden. Wel kwamen we erachter dat we véél te veel hadden gekocht. Ongeveer de helft is overgebleven.
Ik besloot deze twee tassen in de container te gooien omdat ze zo veel beschadigingen hebben dat ik er niet meer mee durf te lopen. Jammer, want stuk voor stuk vond ik ze nog steeds heel mooi!

 photo Onlangsbijgewerkt80_zpsdf7f6430.jpg
's Ochtends een sportschoolsessie, 's avonds een sportschoolsessie en tussendoor lekker naar een meertje. 's Avonds kwam ik een stuk bruiner de sportschool weer in ;)

 photo Onlangsbijgewerkt79_zpse9ba9c00.jpg
Doordat ik zaterdagavond een keer op tijd in bed lag, kon ik eindelijk weer een keer op zondagochtend naar de sportschool (ik zet mijn wekker wel vaker, maar val daarna weer in slaap), heerlijk vind ik dat want in de krachthoek is het dan heel rustig. 
Lunch op werk (mijn gewone zaterdagbaantje): dit willen we wel vaker!

 photo Onlangsbijgewerkt78_zpse3af0ef1.jpg
Lekker met dit warme weer: heel veel gecruncht ijs, gepureerde aardbeien en verse sinaasappelsap.
Hoewel het in andere delen van het land al flink was afgekoeld en aan het regenen was, was het hier zondagmiddag nog heerlijk. Redelijk bewolkt, maar warm was het nog steeds. Na twee dagen te hebben gewerkt was het dan ook heerlijk om nog even een middag op een strandje te liggen.

De komende weken komen er geen diary's online, omdat ik uit ervaring weet dat internet op camping in Italië vaak niet naar behoren werkt: ik ga mezelf het gestress besparen. Als ik terugkom weer een uitgebreide diary! Wel heb ik een paar posts voorbereid zodat er niet drie weken lang gehele radiostilte heerst op Avocanut. 

3 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien! Jammer van de tassen, op de foto zien ze er nog wel goed uit. Ik lees ook heel graag boeken in de vakantie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk overzicht en de tapas zien er lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm al dat eten! :D veel plezier op je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!