zaterdag, december 13

WINTER OATS

 photo oats_zpsb16557e2.jpg

Mijn ontbijt bestond een tijd lang standaard uit Griekse yoghurt of kwark met havermout en alles wat ik maar in huis had wat ik er in kon stoppen. Maar de kou erin tikte merkte ik dat ik er geen zin meer had: yoghurt maakte mijn lijf alleen maar kouder. Gelukkig vond ik al snel de oplossing en ontbijt ik elke dag met een van de volgende variaties, afhankelijk van hoeveel trek ik heb:



Voor de echte trek
  • +- 300 ml ongezoete amandelmelk
  • Havermout
  • Een banaan in plakjes gesneden
  • Wat kaneel
  • Als je zin in zoet hebt een beetje honing
  • Eventueel wat cranberry's en/of walnoten

Fijn vullend ontbijtje
  • +- 300 ml ongezoete amandelmelk
  • Havermout
  • Wat kaneel
  • Rood fruit (diepvries)
  • Een paar walnoten

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk! ik houd van deze ontbijtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lekker, mijn moeder eet ook altijd havermout, zal haar dit recept even doorsturen!

    Liefs, Elbrich

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!