vrijdag, januari 2

NEW YEAR'S RESOLUTIONS

 photo Newyearsresolutions_zpsc2758e4d.png

(Broek, sportmatje en t-shirt allemaal Adidas, trui en shorts Nike - via zalando.nl)

Gelukkig nieuw jaar! Nieuwjaarsnacht heeft mij geleerd dat ik prima een paar uur op 10 cm pumps kan uithouden mits ik deze dansend doorbreng in plaats van staand. Daarnaast ben ik er weer aan herinnerd dat nachten tot de klok van 6 niet goed voor me zijn - het kost me namelijk minstens 3 dagen om er weer helemaal van bij te komen. Daarom begint het nieuwe jaar voor mij rustig, maar ik zie het nieuwe jaar altijd ook echt als een frisse start. Vanochtend bracht ik al een bezoekje aan de kapper om me een nieuwe coupe te laten aanmeten, vanaf maandag gaan we weer flink aan de bak in de sportschool. En ik krijg van weinig dingen meer motivatie dan een fijn sportpakkie, daarom: wat fijne inspiratie.


1 opmerking:

  1. De trui van Nike lijkt mij heerlijk om in te sporten.
    succes maandag, als je weer aan de bak moet :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!