dinsdag, oktober 30

Instagram diary: Vakantie!

Image Hosted by ImageShack.us


Winkeltripjes naar Groningen met bezoekjes aan onder andere de Zara, Scotch and Soda, Men at Work en Mango. Bankhangmiddagjes vergezeld met een kop thee of een lekkere hazelnootkoffie en een dekentje. De nieuwe Gossip Girl aflevering keek ik een keer gelijk de ochtend nadat hij in Amerika op tv was geweest. Na maanden van verwaarlozing heb ik een paar keer in één week tijd hard kunnen lopen, en ook waren een aantal herfstwandelingetjes niet te missen. 
Toen mijn weerapp aangaf dat het -2 was, huiverde ik in eerste instantie. Ik had mezelf de avond ervoor beloofd dat ik, hoe koud het ook zou worden, zou gaan. En zo gebeurde. Voor het eerst weer in lange trainingsbroek en met mijn lekker gevoerde Hollistervest ging ik, ietwat bang voor de kou, op pad. Ik liep een halfuurtje, kwam thuis, en nam een lange, warme douche. Dat is zo lekker van de vakantie - overal tijd voor hebben. 
Het winkeltripje met mama en zusje was iets waar ik al een tijdje naar uitkeek, want door de week is een bezoekje naar de stad onmogelijk en met ons gehockey op de zaterdag werd het 's weekends ook erg moeilijk om er even naartoe te gaan, wat ervoor had gezorgd dat de laatste keer alweer een aantal maanden geleden was. Ik kwam thuis met de perfecte winterjas, een geweldig jasje, slangenprintbroek en de sjaal, wanten, muts ratsaflats. Het laatste zorgde ervoor dat ik thuis maar even al mijn winterspullen bij elkaar ging rapen, wat resulteerde in de conclusie dat ik wel weer even vooruit kan.
Nieuw seizoen, en dus vond ik het ook tijd voor nieuwe lakjes. Ik kocht een zwarte lak voor onder mijn OPI glitternagellak, en ik vind deze combinatie zoveel mooier dan de glitterlak alleen! Ik had bij de drogist ook al een tijdje een galaxy achtige lak van Catrice gezien, en vond het tijd dat ik hem meenam, eenmaal op de nagels viel hij toch een beetje tegen, jammer!
En toen was het zondag weer tijd om in de boeken te duiken, want het gaan héle drukke weken worden. Hockeywedstrijden, universiteitsuitjes, een uitwisseling, familiebezoekjes en feestdagen zijn dingen om niet over te mogen klagen, maar de talloze verslagen, werkstukken en toetsen die eraan zitten te komen des te meer. Nog 8 weekjes....

2 opmerkingen:

  1. Ik kan mezelf nooit er toe zetten om hard te lopen bij een -2, vreselijk lui vind ik dat van mezelf haha. De respect voor jou is er in ieder geval! Keep on going :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh je OPI-lakje is zo moooooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!