woensdag, maart 12

Wishlist: Beauty

 photo Onlangsbijgewerkt26_zps126fef3c.jpg

Afgelopen jaar heeft mijn make-up stash nogal een verandering doorgemaakt: van mascara, foundation en een enkele mono oogschaduw of rode lippenstift ging ik naar een bak met de zojuist genoemde producten, maar ook allerlei soorten kwasten, wenkbrauwpoeder, blushes, highlighters, concealers, primers en een paar palettes. Allemaal heel budget (Catrice, MUA, MaxFactor en Rimmel is toch wel redelijk 'mijn' straatje geworden), want ik begreep niet waarom je in godsnaam vier tientjes neer zou tellen voor een oogschaduw palette. Inmiddels weet ik wel beter en heb ik een hele verlanglijst opgebouwd. 

  • Naked Basics zou ik heel graag willen hebben omdat je, zoals de naam al zegt, voor alles wat je wilt een basis hebt. Ik hou van neutrale kleuren (en verder dan bruin/grijs/zwart ga ik ook echt niet) en de basis voor neutrale, natuurlijke ooglooks zit in dit palette - fijn!
  • Naked 2 - heeft denk ik geen uitleg nodig. Zoals jullie laatst al kunnen zien heb ik een dupe van Naked 2 aangeschaft van MUA (Undress Me Too), maar ik denk dat ik deze over een niet al te lange tijd ook wel ga aanschaffen. De kleuren zijn gewoon zo mooi!
  • NARSissist oogschaduwpalette - Volgens mij heb je na het zien van deze kleuren geen uitleg meer nodig. Wauw, van licht naar donker zit er van alles moois in! Dit palette zal ik alleen denk ik nooit (alhoewel, zeg nooit nooit) aanschaffen omdat ik de prijs toch wel echt te hoog vind om hem voor mezelf aan te schaffen.
  • Zoeva kwasten - ik heb veel goeds gelezen over de kwasten, maar een complete kwastenset in bruin met rosé goud en een prachtige (nep)leren etui erbij? Geef mij die maar.
  • NARSissist cheek kit - ik wilde eerst apart een highlighter (albatross) en blush (orgasm) van NARS op deze wishlist zetten, maar het mooie is: samen met de bekende bronzer laguna zitten orgasm en een hele mooie lichtroze highlighter, devotee, nu in éen palette. Ideaal dat het zo'n compact doosje is met drie producten erin, en wat voor producten..
  • Catrice lipstick 310 Red my lips - past niet helemaal in het rijtje thuis en zal (in tegenstelling tot de andere producten van dit lijstje) ook wel heel snel de mijne zijn, maar als je even wat swatches opzoekt weet je wat ik bedoel: een geweldig mooie rode lippenstift (en dat blijft nu eenmaal mijn favoriete lipkleur). 

9 opmerkingen:

  1. Wauw, ik zou al deze items ook wel willen! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne wishlist heb je met prachtige producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat Naked basispalet zou ik ook ontzettend graag willen hebben. Toch iedere keer als ik ermee in mijn handen sta, laat ik het liggen!

    http://www.fashion-hooked.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. naked basic wil ik ook al lang !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil ook al heel lang een Naked-pallet. Maar ze zijn zo duur...:(

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. great :*
    invite to me and if you wanna follow me:*
    www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    kiss;*

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja heel mooi, vooral die bruine kleuren palletes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil me wel aansluiten bij je lijstje haah! Vooral de blush, bronzer en highlighter van Nars wil ik erg graag! Toevallig heb ik gister net weer een nieuwe Dior lipstick aan mijn stash toegevoegd! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, ik lees ze allemaal!